Det var da lige godt dælens.

24 10 2007

skole klokken 9. Arbejde med et projekt hvor vi skal tegne, klippe og male – fucked! Hjem igen kl 2, tog på arbejde kl 4. Idag var så dagen hvor der var status i den kære brugs. Det var ligeså røvsygt som det plejer at være. Idag fik jeg så også først fri kl 11 – med en enkelt rygepause – skod. Men for dælen det var hårdt … Jeg lavede da også lige en odds idag, hva sker der lige for at Arsenal vinder 7-0 ? Barca spiller 0-0, og at psv også spiller 0-0 – dog alligevel en lille gevinst på 140,-.

MEN! Jeg kom så hjem – godt træt, godt mæt af alle de smørebrøds madder jeg fik kværnet, alt det for gamle slik vi fandt, alt den gode cola og diverse ting og sager. Tænder lige min computer for at tjekke diverse nyheder – deriblandt om min odds gav gevinst.

Jeg kommer lige forbi eb.dk hvor jeg så ser denne overskrift:

Ritt giver de unge et hus

HVA ER NU DET FOR NOGET ?!

Hvorfor skal de dumme forvirrede unger have et hus nu? De har lavet ballade for flere millioner kroner, og pludselig gir vi os og siger “okay, så her har i jeres hus”.

hvis det er sådan det hele fungerer. Så forstår jeg bedre hvorfor kunderne altid bliver ved med at plage og klage i brugsen, hvorfor børnene altid plager og klager over slik, generelt hvorfor der er så mange forældre der ikke kan tage vare om sine egne børn.

Som Ufo og Yepha synger:

Vi er unge dumme og trendy
vi tror vi styrer verden
det derfor vi er fjendtlige
FUCK dig og sådan er den
vi glemmer alle synder
og mærker aldrig efter
for når vi først begynder
holder de andre kæft y0 !

… og hvor er det rigtigt, og hvor er det bare skide tavligt altså.

Hvad sker der i hovedet på Ritt? Der er jo noget der brænder sammen inde i hjernen på hende. Det kan virkelig ikke passe at man kan få hvad man vil have ved at lave vold. Dette er i min verden et lille hint til terroristerne? Firkantet – ja !

Apropo dette så dropper jeg hermed ud af skolen, siger op på arbejdet og begynder at lave hærværk, vi har jo set at man hverken kommer i fængsel, får nogen bøde eller anden form for straf. Næ nej du. Istedet får man et hus! Yes sir. Men ha, her vil jeg gå længere. Jeg vil også have en bil. Så Tove Larsen. Tag dig i agt !


Handlinger

Information

Skriv en kommentar