Top 5: Irritation

14 10 2008

1) Folk der er uhøflige. Dét kan tænde mig så meget af. Sig undskyld hvis du har lavet noget pis, stå ved det. Smil til folk der smiler til dig, og opfør dig ordentligt!

2) Hvis folk forstyrrer mig imens jeg ser sporten, eller ser en fodbold kamp i tv’et. HOLD NU KÆFT! seriøst. Efter snart 15 år må I da ha lært det.

3) Folk der er ustyrligt nysgerrige. Tag en mentos og pas jer selv, fjolser.

4) Når folk ikke fatter et vink med en vognstang og simpelthen bare skal have tingene skåret helt tydeligt ud i vådt bølgepap. Jeg hader det. Flyt tilbage til sjælland, tyskland eller hvor I nu hører til.

5) Folk der går i byen eller til fester og intet drikker, og så dagen efter absolut skal fortælle mig i detaljer hvad jeg har gjort og hvad jeg ikke har gjort. Hold nu op. Bum

Handlinger

Information

4 responses

28 10 2008
Alexander

Du har ikke overvejet at drikke lidt mindre, så du selv kan huske, hvad du har lavet? 😛 også en mulighed hvis du er træt af historierne jo ;D

29 10 2008
blob

Jeg drikker heller ikke mere 😛

30 10 2008
mutti

hmmm heller ik mindre da

30 10 2008
blob

ha – ha. Dén var god mutti …

btw. Alex. J-dag næste uge 🙂

Skriv et svar

